ایران مطلب

سبک زندگی خانگی هر ایرانی

ایران مطلب

سبک زندگی خانگی هر ایرانی

كد ساعت و تاريخ

مترجم سایت

ایران مطلب

سبک زندگی ایرانی-اسلامی
یکی از مهمترین اتفاقاتی که می بایست امروز در حوزه خانواده بمنظور ارتقاء سطح کیفیت زندگی، تعاملات درون خانواده وبیرون خانواده، بهبود فرآیند فرزندپروری وکاهش آسیب های خانواده دنبال نمود فراگیری سبک و روش زندگی است که ما را با جهان امروز هماهنگ سازد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کد لوگو ایران مطلب

ایران مطلب

وبلاگ-کد لوگو و بنر


استخدام

کد اخبار

کد رژيم سلامتي

کد رژيم سلامتي

کد رژيم سلامتي

کد رژيم سلامتي

کد رژيم سلامتي

سلام دوستان عزيز به وب سايت ايران مطلب سبک زندگي خانگي هر ايراني خوش آمديد لطفا نظر يادتون نره موفق باشيد.
کلمات کلیدی

او را همانگونه که هست

رفتار متفاوت زنان و مردان بعد از رابطه جنسی

رفتارهای اشتباه بعداز دعواهای زناشویی

عقد کرده مردی منزوی هستید؟

قبل از معاشقه این غذاها را نخورید

بایدها و نباید های رابطه جنسی در دوران بارداری

پاسخ به سوالات جنسی-قسمت دوم

معاشرت نیکو با همسر

دعوای زناشویی زن بیشتر اذیت می شه یا مرد؟

حساسیت‌ های عروس و مادر شوهری

این زنان میل جنسی همسرشان را کم می کنند

نحوه معاشقه و انواع آن

برای یک تعهد بلندمدت آماده‌اید؟

رفع دلزدگی در روابط همسران ؛ تست

کنار آمدن زنانه با تغییرات رابطه عاطفی‌

کارهایی که باعث دلزدگی زنان در رابطه جنسی می شود

ارگاسم هم زمان در رابطه جنسی!؟

چشم‌ های خوش سلیقه‌ شوهرم

بخواه

شب زفاف و آموزش شب زفاف

نکته های نوروزی برای والدین طلاق گرفته

این گونه شوهرتان را خانه دار کنید

شب عید بدون ناراحتی با همسر

چه میزان رابطه جنسی بین زوجین طبیعی است؟

رموز شاد کردن خانم ها

شما همسرش هستید نه مادرش!

راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی (18+)

رمز بهتر بوسیدن

خیانت زناشویی در دنیای دیجیتال

با علائم تخمک گذاری در زنان آشنا شوید!

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

تست :آیا شما فردی شاد هستید یا عبوس؟

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ق.ظ
ایران مطلب :  آیا شما فردی شاد و سرزنده هستید یا برعکس دلمرده و بی‌حوصله‌اید؟ شاید هم عبوس و همیشه عصبانی هستید؟ شاید بد نباشد میزان شادی‌تان را با یک آزمون بسنجید، آن هم آزمونی که دانشگاه آکسفورد طراحی کرده است.



1) نسبت به آن چیزی که دقیقا هستم، احساس شادی نمی‌کنم.*

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

2) به شدت به دیگران علاقه‌مندم.

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

3) احساس می‌کنم زندگی خیلی باارزش است.

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

4) نسبت به دیگران احساسات گرم و صمیمانه‌ای دارم.

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

5) به‌ندرت بعد از بیدار شدن از خواب احساس می‌کنم خستگی‌ام دررفته است. *

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

6) در مورد آینده چندان خوشبین نیستم.*

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

7) بیشتر چیزها جالب و سرگرم‌کننده است.

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

8) آدم متعهدی هستم و خودم را کنار نمی‌کشم.

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

9) زندگی خوب است.

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

10) فکر نمی‌کنم این دنیا جای خوبی برای زندگی کردن باشد.*

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

11) زیاد می‌خندم.

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

12) درخصوص همه چیزهایی که در زندگی‌‌ام هست احساس رضایت می‌کنم.

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

13) احساس نمی‌کنم که آدم خیلی جذابی هستم.*

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

14) فاصله زیادی بین چیزی که دوست دارم انجام بدهم و کاری که انجام می‌دهم وجود دارد. *

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

15) آدم خیلی شادی هستم.

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

16) در خیلی از چیزها زیبایی را پیدا کنم.

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

17) همیشه روی دیگران اثر خوب لذتبخشی می‌گذارم.

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

18) برای هر کاری که بخواهم انجام بدهم وقت پیدا می‌کنم.

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

19) کنترل چندانی روی زندگی‌ام ندارم. *

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

20) من قادر به انجام هر کاری هستم.

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

21) از نظر ذهنی کاملا هوشیارم.

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

22) اغلب احساس شادی و سرخوشی می‌کنم.

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

23) تصمیم گرفتن برایم کار راحتی نیست.*

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

24) احساس نمی‌کنم زندگی معنای خاصی داشته باشد یا زندگی من هدف خاصی دارد.*

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

25) احساس می‌کنم انرژی زیادی دارم.

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

26) اغلب در اتفاقاتی که در اطرافم رخ می‌دهم نقش دارم.

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

27) با دیگران خیلی به من خوش نمی‌گذرد.*

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

28) احساس نمی‌کنم کاملا سلامت باشم.*

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

29) از گذشته خاطرات خوش چندانی ندارم.*

کاملا مخالف/تا حدودی مخالف/کمی مخالف/کمی موافق/تاحدودی موافق/کاملا موافق

راهنما:

براساس آنچه که در ادامه آمده به خودتان امتیاز بدهید.

کاملا مخالف 1

تا حدودی مخالف 2

کمی مخالف 3

کمی موافق 4

تاحدودی موافق 5

کاملا موافق 6

برای سوالاتی که جلوی آنها * آمده است، باید امتیازات را به‌صورت عکس حساب کنید. یعنی در این‌گونه سوالات پاسخ کاملا موافق یک امتیاز و پاسخ کاملا مخالف 6 امتیاز دارد.

سپس امتیاز همه سوالات را با هم جمع بزنید و بر عدد 29 تقسیم کنید. رقمی که به دست می‌آید، امتیاز شما در این آزمون است و میزان شادی‌ و نشاطتان را نشان می‌دهد.

پاسخ:

اگر امتیازتان بین 1 و 2 است: اصلا آدم شادی نیستید اما احتمالا موقعیتتان به آن بدی‌ای که خودتان تصور می‌کنید، نیست. بهتر است از یک درمانگر کمک بگیرید.

اگر امتیازتان بین 2 و 3 است: تقریبا آدم غمگینی هستید و کمتر احساس شادی می‌کنید.

اگر امتیازتان بین 3 و 4 است: 50-50 . نه خیلی شادید و نه خیلی غمگین.

اگر امتیازتان 4 است: سطح شادی شما متوسط است. وضعیت اغلب افراد مثل شماست.

اگر امتیازتان بین 4 و 5 است: آدم نسبتا شادی هستید.

اگر امتیاز بین 5 و 6 است: آدم خیلی شادی هستید و این قطعا روی موفقیتتان در زندگی، ازدواج، کار و... نقش دارد.

اگر امتیازتان 6 است: بیش از حد شادید! مراقبت باشید!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا